Sklep z kosmetykami

Nie wiem czy już ktoś to zauważył, czy tylko ja jestem taka "bystra", ale w poszukiwaniu odpowiedzi co zrobić z rozstępami, wujek GOOGLE wcale nie jest już taki wszechwiedzący. Wpisując w okno przeglądarki słowo "rozstępy" owszem dostaniemy bardzo dużo wyników, ale co z tego skoro wszędzie piszą to samo?! "Rozstępy to wrzecionowate pasma, występujące najczęściej na brzuchu, pośladkach i piersiach...", "Rozstępy to pęknięcia tkanki skóry...", "Rozstępy to jasne prążki pojawiające się na udach, brzuchu...". Też mi odkrycie! Przecież to wszystko już wiemy! A najlepiej znamy to z autopsji, ale czy chodzi nam o definicje i opisy? NIE! Chcemy po prostu wiedzieć jak z nimi walczyć i to skutecznie! Dlatego ja nie będę owijać w bawełnę, przytaczać wyszukanych definicji, tylko po prostu powiem wam co macie zrobić by się ich pozbyć. Na początek zajrzyjcie tutaj:

W tym sklepie można kupić dobrej jakości kosmetyki naturalne i nie tylko w przystępnych cenach i to nie tylko na rozstępy. Ja na razie testuję dwa kremy. O tym czy spełniły moje oczekiwania napiszę w kolejnych postach :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka