Jak lucerna pomoże ci pozbyć się rozstępów!

Hejka!
Muszę wam opowiedzieć co mi się dzisiaj przydarzyło!
Włączam sobie rano kompa, jak zwykle prasóweczka te sprawy... sprawdzam pocztę, dostałam maila. W sumie nic dziwnego, codziennie dostaję ich dość sporo, ale, że to był mail z reklamą, to już miałam go zamykać, bo nie czytam reklam z listów, gdy uwagę przykuł jeden szczegół, jedno słowo klucz "ROZSTĘPY". No cóż, walczę z nimi dość długo więc postanowiłam go przeczytać. Otwieram maila tam dalej mam takie hasło: 

Czy wiesz jak lucerna może pomóc ci pozbyć się rozstępów?





Hmmm, robi się coraz ciekawiej. Znam wiele sposobów na pozbycie się rozstępów, ale lucerna? Zainteresowana zaczęłam czytać dalej. Reklama reklamą, ale po tym co przeczytałam czułam taki niedosyt wiedzy, że postanowiłam poszukać informacji na temat lucerny w bardziej wiarygodnym źródle i oto czego się dowiedziałam:

Nadziemne części rośliny są bogate w beta karoten, witaminy B, C, D, E, P i K oraz sole mineralne, takie jak potas, żelazo, wapń, magnez, mangan, krzem i fosfor. Dzięki wysokiej zawartości chlorofilu, lucerna ma także działanie odtruwające i zapobiega nowotworom układu trawienia. Z powodzeniem może być stosowana w zaburzeniach przewodu pokarmowego – wzdęciach, wrzodach, braku apetytu. Dzięki swym właściwościom alkalizującym, które zawdzięcza obecności węglanu magnezu, stosowana jest w leczeniu wrzodów trawiennych.Lucerna wspomaga wchłanianie i przyswajanie węglowodanów, białka, wapnia, żelaza i innych pierwiastków śladowych. Działa szczególnie korzystnie na osoby w starszym wieku, wzmacnia system immunologiczny, spowalnia proces starzenia się, zwiększa siłę życiową, wydolność fizyczną, zapewnia lepszy sen. Wspomaga leczenie ostrego i przewlekłego zapalenia pęcherza moczowego lub prostaty, zmniejsza też bóle reumatyczne i wspomaga laktację (wydzielanie mleka). Udowodniono, że dzięki spożywaniu preparatów z lucerny, wzrasta ilość hemoglobiny we krwi.

Źródło: http://www.panacea.pl/

Jak się okazuje lucerna zawiera takie ilości białka i witamin E i K, które bardzo dobrze działają na skórę. Dlatego warto ją jeść jak najczęściej, a także stosować bezpośrednio na skórę. Podam wam teraz fajny przepis na pastę z lucerny na rozstępy:

Garść liści lucerny rozgnieć na gładką masę (można to zrobić np. blenderem) dodaj kilka kropel oleju z rumianku. Wymieszaj dokładnie i nałóż na skórę na której masz rozstępy. Masuj kilka minut, a na koniec pozostaw pastę na skórze jeszcze na jakiś czas. 
Taki zabieg najlepiej jest robić dwa razy dziennie. 

Ponoć po kilku tygodniach regularnego stosowania rozstępy zaczną blednąć i znikać.

Hmmm, wierzyć temu?

Nie wiem, ale ja wypróbuję ten sposób, a nóż zadziała :)
Jednak nie wierzę, że sama lucerna będzie miała aż taką wielką moc uzdrawiania, więc po zabiegu będę wcierać kolagen w skórę.

Najlepszy kolagen na rozstępy


Jak myślicie dobry pomysł z tą lucerną?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka