Jak kolagen ratuje głębokie rany i blizny pooperacyjne

Witajcie Moi Drodzy!

Dzisiejszy post będzie dla ludzi o mocnych nerwach, także ostrzegam, jeśli jesteś wrażliwcem i nie lubisz patrzeć na drastyczne zdjęcia to nie radzę przewijać niżej strony. No cóż, rozstępy, blizny, głębokie rany - to wszystko tematy, które przyjemne nie są, podobnie jak mail którego dostałam kilka dni temu. Napisała do mnie młoda dziewczyna, która rozpaczliwie poszukuje pomocy. Mogłabym opowiedzieć o co chodzi, ale przytoczę może fragment tego listu, myślę, że tak będzie łatwiej.

"... dwa lata temu zdiagnozowano u mnie raka piersi. Pierś ocalała, ale po operacji mam ją nie dość, że mocno zdeformowaną, to jeszcze te blizny :(
Wstydzę się rozebrać przed moim chłopakiem, nie mogę patrzeć w lustro. Jak Pani myśli, da się z tym coś jeszcze zrobić? Blizny nie są świeże, są już stare :( 
Za późno się za to zabrałam, ale w chwili gdy usłyszałam diagnozę nie myślałam o estetyce, a o ratowaniu życia. Wiem, że pomogła pani już wielu osobom, błagam niech mi pani coś poradzi! Cena nie gra roli, ważne żeby działało. Może jakieś zabiegi albo coś.."

W takiej sytuacji jedyne co mi przychodzi do głowy to polecenie kolagenu naturalnego. Wiem i mam dowody na to, że niejednej osobie kolagen pomógł i to w o wiele cięższych przypadkach niż zabliźnione rany pooperacyjne, nie umniejszając oczywiście problemu adresatki maila.

Droga Justyno!
Na początek cię pocieszę. Jeśli twój chłopak akceptuję cię taką jaka jesteś, to znaczy, że naprawdę nie ma dla niego znaczenia czy masz blizny czy nie masz. Jestem pewna, że nie przeszkadza mu to tak bardzo jak tobie. Rozumiem twój wstyd, rozumiem, że nie możesz patrzeć na siebie. Każda z nas chciałaby być idealna, ale to niemożliwe. Jeśli mamy drobne niedoskonałości, to logiczne, że chcemy się ich pozbyć, ale nie wstydźmy się ich. Każdy rozstęp, każda blizna na twoim ciele o czymś mówi, te blizny, które ty masz powinny ci jedynie przypominać to, że wygrałaś z paskudną chorobą. Pomyśl, że nie wszyscy mają taką szansę. Uśmiechnij się i głowa do góry!
A na twoje blizny poradzę ci kolagen naturalny silver. Kolagenem, smarujemy zarówno świeże blizny, rozstępy, niedoskonałości na skórze, jak i te już przechodzone. Jeśli będziemy smarować skórę za świeżo, to mamy szansę pozbyć się tych szpetnych zmian na skórze, jeśli przegapimy ten moment i posmarujemy zabliźnione rany na skórze to, blizny staną się mniej widoczne. Spójrz na zdjęcia poniżej, zdjęcia pochodzą ze sklepu Naturica i są zdjęciami zrobionymi przez zadowolonych klientów.







A teraz powiem wam coś jeszcze  mocniejszego! Ostatnio wyczytałam na tej stronie ----> KLIK, co kolagen zrobił z otwartą raną starszej kobiety. No i szczęka upadła mi tak nisko, że musiałam zęby zbierać! ;)
Nie dość, że rana paskudna, otwarta, spowodowana chorobą (ciężką cukrzycą), to jeszcze u osoby w tak podeszłym wieku, że wydawać by się mogło, nie do wyleczenia. Młody organizm, wiadomo, może się sam bronić i ma na to siły, a im starszy tym gorzej z tym... jak się okazuje, kolagen działa takie cuda, że nawet nie straszny mu wiek!
No niesamowite!
Popatrzcie na te zdjęcia, jeśli macie silne nerwy ;)


Kwiecień 2014. Wyskrobana martwica:




Wszystkie uprzednio stosowane maści i leki, nie przyniosły rezultatów. Rana miała głębokość 4 cm i wobec tego, że obejmowała liczne naczynia nerwowe – rozważano amputację. 

Na kolejnym zdjęciu ta sama rana po zaledwie dwóch miesiącach systematycznego smarowania Kolagenem Naturalnym Silver:



Fotografia następna przedstawia nogę pacjentki w końcu lipca 2014:


Wreszcie imponujący finał: niewiele ponad pół roku po rozpoczęciu terapii. Całkowite wyleczenie – listopad 2014





Życzę Ci powodzenia Justyno! A pozostałym życzę zdrowia i oby kolagen nie musiał ratować wam życia, a jedynie pomagać w usuwaniu estetycznych niedoskonałości! ;)
Chcesz być zawsze na bieżąco? Zapisz się tutaj

1 komentarz :

  1. Aż nie potrafie uwierzyc w te przemiane... Moja bliza byla znacznie mniejsza i nie tak gleboka, ale wiadomo blizny pooperacyjne sa inne. Stosowałam kelo cote w żelu i jestem bardzo zadowolona z efektu- blizna jest praktycznie niewidoczna.

    OdpowiedzUsuń

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka