Jak walczyć z rozstępami na piersiach?





Piersi największy atut kobiety, przyciągający niejedno męskie spojrzenie. Pięknie prezentujące się wprawiają w zachwyt nie tylko płeć przeciwną, ale i inne kobiety. Oj jak widzimy idealny biust u innej od razu zazdrościmy i przypominamy sobie, co same rano widziałyśmy w lustrze. Potem zaś zgryźliwie myślimy – poczekaj, poczekaj i tobie opadną z czasem. A jak zajdziesz w ciąże to jeszcze pojawią się na nim pręgi. I nagle, co widzimy – do obiektu naszych westchnień biegnie trzyletni chłopiec wołając mamo, mamo. I dopiero mamy, czego zazdrościć. Ona ma piękne piersi po urodzeniu dziecka. Jak to możliwe?
Żeby piersi pozostały piękne nawet po ciąży naprawdę nie trzeba dużo wysiłku. Choć nasz biust w trakcie ciąży narażony jest na ekstremalne warunki, to jednak odpowiednia jego pielęgnacja działa cuda.
W trakcie ciąży praktycznie w okresie 1-2 miesięcy rozmiar miseczki może wzrosnąć dwukrotnie. Sama tego doświadczyłam i nie mogłam się nadziwić, gdy z miseczki B przeszłam na D. Moje piersi były wielkie jak nigdy dotąd. Skóra musiała napiąć się do extremum. I mając szczątkową wiedzę o rozstępach od pierwszego dnia, gdy zobaczyłam pozytywny wynik testu zaczęłam dbać o piersi.
Dwa razy dziennie wykonywałam szybki nawilżający masaż. Dobry krem na biust jest bardzo tłusty, zatem tylko jego niewielka ilość wystarczy, aby odpowiednio wzbogacić skórę.
Efekty mogę podziwiać nawet teraz – po roku od urodzenia synka – zero rozstępów, biust nie jest sflaczały tylko ładnie się pręży.

Wiem, że nie tylko ciąża doprowadza do gorączki nasze piersi. Innym czynnikiem, który dobija nasz biust jest odchudzanie. Moja koleżanka, która niedawno schudła 12 kg, a nigdy dotąd nie rodziła powiedziała, że jest strasznie zadowolona z efektów diety. Tylko jest małe, ale – gdyby nie biust. Nie dość, że się zmniejszył to jeszcze opadł i czuje, ze skóra traci elastyczność. Zapytałam się, jaki kosmetyk stosuje, aby temu zapobiec. Odpowiedziała, że oliwkę dla dzieci.
No i nie ma się, co dziwić, że biust jej flaczeje. Oliwka żadnym specyficznym kosmetykiem nie jest. Tu trzeba zastosować cięższe działo – kupiłam jej w prezencie ten krem, który sama stosowałam w ciąży. Ostatnio jak u mnie była, mówiła, że zdziałał cuda. Piersi nie tracą jędrności. I co najważniejsze, nie pojawiają się rozstępy.

No dobrze, ale co w wypadku, gdy zapomnieliśmy o odpowiedniej pielęgnacji biustu w okresie odchudzania i ciąży i rozstępy się pojawiły?
Powiem tak, zwalczenie ich jest dużo trudniejsze niż przeciwdziałanie ich powstaniu.

W tym wypadku nie mamy, co liczyć na cudowny kosmetyk, który zlikwiduje rozstępy w miesiąc. Kuracja będzie naprawdę długotrwała i mało tego będziemy musieli wesprzeć się zapewne odpowiednimi zabiegami, które odbudowują włókna kolagenowe.

Czyli według zasady – lepiej przeciwdziałać niż leczyć.
Jednak nie mam zamiaru Was dołować. Rozstępów można się skutecznie pozbyć. Nasz biust może wyglądać jak u 18 – nastolatki. Wizyta w gabinecie kosmetycznym też przyniesie nam chwile relaksu. Swój biust, możemy oddać w rękę specjalistów. Zabiegi, jakie zostaną nam zaproponowane to zapewne wsmarowanie kremu nawilżającego, nałożenie maseczki ujędrniającej na biust oraz zabieg mikrodermabrazji. Ale o nim więcej w następnym poście.

2 komentarze :

  1. Ja swojej żonie wsmarowuje Revitol Stretch Mark :) z http://rozstepykOSMEtyki.pl może warto?

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że to bardzo dobry krem. spotkałam się z nim na stronie http://rozstepykosmetyki.pl/ , gdzie jest zamieszczony ranking najskuteczniejszych środków przeciw rozstępom. Zajął on tam pierwsze miejsce, więc to chyba o czymś świadczy. Mam nadzieje, że w moim przypadku tez okaże się skuteczny i nie będę musiała wstydzić się wizyt na plaży, czy basenie.

    OdpowiedzUsuń

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka