Dwa dziwne sposoby na rozstępy jakich nie znałaś

Jeśli wydaje wam się, że podałam wam już wszystkie możliwe sposoby na rozstępy... to macie rację! TYLKO WAM SIĘ WYDAJE :)
Myślicie, że sposoby na rozstępy się kiedyś kończą? Ja myślę, że nie, a nawet jeśli tak się stanie, to ja już coś wymyślę! :D



Ale, żeby nie tracić czasu na czcze gadanie, zobaczcie co dla was dziś przygotowałam!

Dwa dziwne sposoby na rozstępy jakich nie znałaś




Pierwszy sposób polega na wymieszaniu jednej łyżki proszku do pieczenia z sokiem z jednej cytryny. Powstałą pastę wcieraj w miejsca, w którym masz rozstępy. Ten sposób jest dziwny, ale te osoby, które go stosowały twierdzą, że jest skuteczny, więc warto go wypróbować. Szczególnie, że ani cytryna, ani proszek do pieczenia nie są drogie. Ponoć jeśli będzie się tą pastą smarowało skórę codziennie to już po miesiącu będzie widać zmiany. Wierzę w to, bo cytryna zawiera kwasy AHA, które mają działanie złuszczające.
Warto to sprawdzić!



Sposób drugi to... UWAGA... Vicks! Tak! Nie pomyliłam się! Pasta Vicks Vaporub ma być doskonałym sposobem na rozstępy. Dziwne? Na początku też tak myślałam, ale po dłuższym zastanowieniu... ta pasta ma bardzo silny zapach i mocno rozgrzewa. To wszystko zawdzięcza swojemu ziołowemu składowi. Vicks zawiera mentol, a mentol pobudza krążenie. Jeśli stosowaliście go chociaż raz, doskonale wiecie, że zaraz po wysmarowaniu się czujemy bijące gorąco, skóra zaczyna się pocić, nawet szczypać. Jeśli chcesz się pozbyć rozstępów, to po prostu wysmaruj skórę Vicksem i owiń ciało folią. Po 40 minutach możesz zdjąć folię. 



Oczywiście te sposoby stosowane bez odpowiedniej suplementacji nie mają szans powodzenia. Samą pastą cytrynową czy samym Vicksem nie usuniesz rozstępów. Zastosuj najpierw wybraną kurację, a następnie wysmaruj ciało kolagenem, to dopiero będzie efekt! :)

Niezastąpiony w walce z rozstępami:


2 komentarze :

  1. Zdecydowanie maść to dobry pomysł. Nie inwazyjna metoda i na prawdę przynosi oczekiwane efekty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg. mnie usuwanie rozstępów jest bardzo dobrym sposobem na osiągnięcie dobrej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka