Dlaczego oliwka nie pomoże na rozstępy?



Dzisiaj piszę do Was bardzo zbulwersowana. Nie wiem, co te kobiety sobie wyobrażają, żeby dawać innym tego typu rady. No, ale… Zacznę od początku, żeby wprowadzić was w temat.
Dzisiaj na jednym dużym portalu pojawiło się pytanie, – co zrobić, aby pozbyć się rozstępów. A jako że, prowadzę bloga o rozstępach i już dość sporą wiedzę na ich temat posiadam postanowiłam wypowiedzieć się w temacie.
Napisałam krótką i treściwą wypowiedz, poczynając od tego, że są różnego rodzaju rozstępy, w różnym stadium i w zależności, jakie się posiada, sposoby na ich likwidację są inne.
Na to jedna paniusia wcięła się w moją wypowiedź i stwierdziła, że to, co piszę jest bzdurą i nic tak nie pomaga jak oliwka dla dzieci.
Oniemiałam – oliwka dla dzieci likwiduje rozstępy? Pierwsze słyszę.
Napisałam jej, że może i ma dobre chęci do udzielenia porady, ale wiedzy niestety jej brak, bo żadna oliwka nie pomoże na zlikwidowanie rozstępów.

No i zaczęła się dyskusja, która trwała i trwała…Podczas niej dowiedziałam się, ze jej mama, ciocia, tato i dziadek zwalczyli rozstępy oliwką dla dzieci. W tym towarzystwie zabrakło mi tylko królika, który najwidoczniej rozstępów nie ma.
Dodatkowo, że wystarczy miesiąc czasu – smarować się cudowna oliwką, aby rozstępów się pozbyć oraz, że wszystkie inne kosmetyki, a tym bardziej zabiegi są nabijaniem ludzi w butelkę.
Lekko poddenerwowana zapytałam się mojej rozmówczyni, jak działa oliwka, że tak cudownie likwiduje rozstępy. Odpowiedziała, że nie wie, ale na pewno działa.
Na tym nasza rozmowa się skończyła, choć powinnam jej na koniec napisać, żeby swój sposób na rozstępy opatentować, bo znalazła cudowny środek, dzięki któremu na pewno dorobi się milionów.
Powiem tak, niektórym osobom, jak sobie coś wmówią ciężko cokolwiek przepowiedzieć do rozumu. Smutne to trochę, bo może jakaś biedna dziewczyna nabierze się na jej wywody, kupi oliwkę dla dzieci i będzie się nią intensywnie smarować, po to, aby po pewnym czasie stwierdzić, że nic ona nie daje.
Oliwka natłuszcza naszą skórę, ale w składzie nie posiada niczego, co stanowiłoby nawet najlżejszą broń na walkę z rozstępami. Nie bez powodu oliwka zalecana jest, jako kosmetyk dla dzieci, a nie kobiet posiadających rozstępy. Żaden producent nigdy nie pokusił się o stwierdzenie, że likwiduje ona rozstępy, bo najzwyczajniej tego nie robi.

Aby pozbyć się rozstępów potrzebne są kosmetyki, które są w stanie wniknąć i wygładzić lub poprawić koloryt skóry. Oliwka tego na pewno nie dokona.
Odnośnie zaś polecania oliwki dla kobiet w ciąży, jako kosmetyku, który nie pozwoli na
wystąpienie rozstępów to jest to też trochę przesadzone, choć sama podczas ciąży stosowałam oliwkę. Lubiłam jej zapach i masaże nią, ale niestety przed rozstępami mnie nie uchroniła, choć na pewno mocno się starała ;)



Osobiście po przebytych doświadczeniach, będąc teraz w ciąży nie polegałabym na samej oliwce. Może i stosowałabym ja po kąpieli, ale na pewno zaopatrzyłabym się dodatkowo w jakiś dobry kosmetyk na przeciwdziałanie powstaniu rozstępów.

Bo te najprostsze metody nie zawsze są niestety najskuteczniejsze i nie ma, co słuchać wszystko wiedzących dziewczyn, które uważają oliwkę za 8 cud świata.

6 komentarzy :

  1. Mi się wydaje, że po prostu komuś sie pomieszało i tak już to poszło dalej, jestem w stanie uwierzyć, że jeśli przed jakimikolwiek rozstępami będziemy używać oliwki to może jest szansa że nam się nie zrobią bo skóra będzie nawilżona i elastyczna ( ale nie wiem czy na pewno) ale NA miliard procent zgadzam się że oliwka NIE USUNIE i nie pomoże nam pozbyć się już powstałych rozstępów, a kolejna rzecz to mi się wydaję że oliwka rozreklamowała się tak : koleżanka do koleżanki : "zobacz ja się smarowałam oliwką i nie mam ani jednego rozstępu" ... tylko zapominamy że nie każdemu robią się po ciąży rozstępy ... więc może pomyślmy że to nie cudotwórcze działanie oliwki a po prostu nasza skóra ... nie była podatna na rozstępy, super artykuł udostępnię go u siebie może niektórzy przejrzą na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oliwka może być pomocna, ale ja radziłbym zastosować bardziej skuteczne środki jak przykładowo te z rankingu http://www.kremnarozstepy.com.pl/ ranking to zestawienie środków z różnych firm, a nie reklama

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie zgadzam. tak oliwka nie wyleczy z rozstępów, ale zapobiega ich powstawaniu. sama stosowałam, po poprzednich czterech ciążach z trudem usunęłam rozstępy, w trakcie piątej stosowałam oliwkę i nie było rozstępów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też codziennie stosowałam oliwkę i nie pojawił mi się nawet ślad rozstępu

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że Twój artykół jest reklamą konkretnych kosmetyków, które polecasz wrzucając link. dzięki temu całkowicie jest on niewiarygodny

    OdpowiedzUsuń
  6. Oliwka dla dzieci nie pomoże na już istniejące rozstępy. W tym chociaż jesteśmy zgodne :) Natomiast w przeciwdziałaniu - napisze przewrotnie. Ze składników zawartych w typowej oliwce najbardziej skuteczny jest masaż wykonywany podczas jej nakładania.
    Ale oczywiście - każdy odpowiada za własne ciało sam i robi to co uważa dla siebie za najlepsze. Jeśli uważacie że oliwka pomoże - to możecie ponosić to ryzyko. W końcu to Wasze ciało. Tylko pamiętajcie że każdy organizm jest inny - i nie w każdym może być odpowiedniej jakości kolagen w odpowiedniej ilości - że sam masaż rozwiąże zagrożenie

    OdpowiedzUsuń

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka