Jak sie odchudzać, by nie mieć rozstępów?

Dostałam ostatnio takie pytanie na maila "Jak się odchudzać, by nie mieć rozstępów". To może być naprawdę trudne wyzwanie. Jeśli zamierzamy zrzucić kilka kilogramów to możemy się nie obawiać rozstępów (chociaż nic pewnego), jednak jeśli bierzemy się porządnie za siebie i w planach mamy zrzucenie nastu kilo - to musimy się porządnie zabezpieczyć zanim zaczniemy odchudzanie.


Rozstępy podczas odchudzania to jeden z najgorszych demotywatorów. Nie dość, że potrafią popsuć nam humor, to jeszcze dodatkowo sprawiają, że nie cieszą nas efekty jakie osiągamy podczas ćwiczeń. W sumie nic przyjemnego pozbyć się cellulitu kosztem rozstępów. Ale nie martwcie się dziewczyny są i na to rady! :)

Jak się odchudzać, by nie mieć rozstępów?


Z głową! :)
Pamiętajcie, że szybkie efekty zawsze przyniosą tylko chwilową radość. Nie dość, że w ten właśnie sposób nabawimy się rozstępów, to jeszcze przy szybkim spadku wagi jest największe prawdopodobieństwo efektu jojo. Naprawdę lepiej chudnąć powoli, stopniowo i zachować figurę, niż schudnąć w tydzień 6 kilo i za 3 miesiące płakać, bo zniszczona skóra, bo rozstępy...

Moja rada jest taka: najpierw oczyszczanie organizmu z toksyn, potem spalanie tłuszczu, a na końcu ujędrnianie dla zachowania lepszego efektu. 

DETOKS 
Pewnie niewiele osób wie, że aby schudnąć musimy na początku pozbyć się z organizmu toksyn. Toksyny są jak magnez na tłuszczyk i cellulit. Organizm zakwaszony, zatoksykowany nie poradzi sobie ze zrzuceniem kilogramów. Dlatego na początek radzę jakąś kurację odtruwającą. Można zastosować koktajle oczyszczające, można kupić w aptece tabletki na oczyszczanie, można sobie zrobić dwa czy trzy dni na samych owocach i wodzie. Wybierzcie sposób, który najbardziej będzie wam odpowiadał, taki, który przyniesie wam radość, a nie zmusi do robienia czegoś czego nie chcecie. Pamiętajcie kochane, że kluczem do sukcesu jest zadowolenie z działania. Jeśli będziecie niezadowolone z tego co robicie, to wasz organizm nie będzie współpracował.
Jednak detoks warto połączyć z kąpielami oczyszczającymi. Warto przecież działać dwukierunkowo dla wzmocnienia efektu, a więc oprócz oczyszczania poprzez dietę, oczyszczajmy się w kąpieli. Kąpiele oczyszczające możecie zrobić z solą do kąpieli.

http://naturica.pl/sol-z-morza-martwego-bingospa

http://naturica.pl/sol-borowinowa-lawenda

Jeśli chcecie aby efekty utrzymywały się dłużej, radzę przynajmniej 1 dzień w tygodniu robić sobie taki detoks - połączyć dietę z kąpielą. Efekt murowany!
Jeszcze jednym plusem jest to, że dzięki kąpieli wzmocnimy skórę, ujędrnimy ją i rozstępy nie będą miały szans!

SPALANIE TŁUSZCZU
Nieodzownie wiąże się z odchudzaniem. Jeśli myślisz, że uda ci się schudnąć bez spalania tłuszczu to myślisz się. Żadne tam leżenie na kanapie i czekanie na efekty, żadne koktajle wyszczuplające czy inne suplementy diety - nie wierz w to! Musisz po prostu ruszyć tyłek z kanapy! Innego wyjścia nie ma. Czy wiesz, że juz kilka minut treningu dziennie może dać piorunujące efekty? Wystarczy tylko chcieć i wiedzieć jak się wspomagać! Najlepiej wybrać preparat, który będzie nas wspomagał w ćwiczeniach, zadba o spalanie tłuszczu i jednocześnie ochroni nasza skórę przed pękaniem czyli rozstępami. Ja polecam L-KARNITYNĘ. to produkt sprawdzony, bezpieczny i naprawdę przynoszący efekty!
Zobaczcie jakie efekty można osiągnać juz po czterdziestu dniach ćwiczeń (co prawda morderczych, ale warto!)

Fot. http://6weideraija.blogspot.com/

ZACHOWAJ EFEKTY
A na koniec przed nami najtrudniejsza część - zachowanie efektów. Możesz się zdziwić, ale schudnąć będzie ci stosunkowo łatwiej niż zachować efekty. Dlaczego? Bo odchudzanie dla większości z was kojarzy się z okresowym poświęceniem. Wyznaczacie sobie czas na dietę, na zmianę nawyków żywieniowych, a potem znowu wracacie do poprzedniego stanu i wasze ciało także wraca do poprzedniej wagi! A potem dziwicie się, że macie rozstępy?! Przecież sami je w ten sposób prowokujecie! Zmieńcie dietę raz na zawsze! Ćwiczcie choćby 5 minut dziennie, ale już ZAWSZE i codziennie! Stosujcie regularnie kosmetyki! Dbajcie o siebie i o swoje ciało każdego dnia, a nie tylko przez jakiś krótki czas :)
W utrzymaniu lepszych efektów pomoże wam KOLAGEN.

http://naturica.pl/kolagen-naturalny-silver-50ml

To dzięki niemu pozbędziecie się już istniejących rozstępów i to dzięki niemu wasza skóra nie będzie tracić jędrności i elastyczności. Zresztą pisałam o tym niejednokrotnie, że kolagen to zdecydowanie najlepszy produkt na rozstępy. Naprawdę, nie ma lepszego! Możecie mówić, że jest drogi. Tak, jest! Ale czy te wasze tanie kremy i balsamy działają? Lepiej wydawać 100 zł na 5 tanich kremów nie dających efektów, czy dołożyć 40 i kupić jeden a dobry? Przemyślcie to! :)

Powodzenia w odchudzaniu i usuwaniu rozstępów życzę! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka