Jak zapobiegać rozstępom na piersiach?

Hejka!
Dawno mnie nie było, ale powracam do was z porcją ciekawych informacji na temat rozstępów! :)
Dziś zajmiemy się piersiami. Piersi to największy atut kobiety. Największy atut, ale także coś co najszybciej można stracić. Nasza uroda przemija. Skóra starzeje się. Włosy siwieją. Cycki opadają... hehe ;)



Niestety grawitacja nie słabnie, ale mam dla was dobrą wiadomość! Można temu przeciwdziałać, a nawet trzeba! Dziewczyny! Wiecie dlaczego nasza skóra traci jędrność? Wiecie dlaczego pojawiają nam się rozstępy? Wszystkiemu winien kolagen. Kolagen moje drogie to główne białko tkanki łącznej. Mamy go najwięcej w młodości i tak do 25 roku życia, na pewno nam go nie zabraknie. A co potem? No własnie, tak około trzydziestki warto byłoby zacząć się powoli rozglądać za kremami, które w składzie mają kolagen. Oprócz kolagenu bardzo pomocne w poprawie kondycji naszej skóry są algi. Wiecie jakie narody są najzdrowsze, najszczuplejsze, najbardziej długowieczne na świecie? Chiny i Japonia! A dlaczego?! Bo pochłaniają algi w takich ilościach w jakich my chipsy! ;) Nie ma u nich posiłku bez alg w jakiejkolwiek formie! Poza tym oprócz tego, że jedzą algi to także stosują je w formie maseczek, kremów, balsamów, żeli... Dlatego zapamiętajcie sobie, że nie warto kupować kosmetyków, które nie mają w swoim składzie kolagenu lub przynajmniej alg - ale to tylko moje zdanie, może wy macie inne... ;)

Jak zapobiegać rozstępom na piersiach? Jak starzeć się z godnością? Jak nie mieć za szybko zmarszczek? O tym w dalszej części artykułu :)



Chciałam wam dzisiaj sprzedać fajny patent na to jak przywrócić jędrność swoim piersiom  - jeśli macie taką potrzebę. Ja mam! Bo chociaż rozstępów na piersiach nie posiadam, to dbam o nie najbardziej na świecie. O piersi rzecz jasna :) Pupę można ukryć, nóg też nie musimy odsłaniać, brzuszek można pokazać jedynie na plaży (ale i tego nie trzeba jeśli założymy jednoczęściowy strój), a piersi... no nie wiem jak wy, ja tam lubię eksponować swoje wdzięki! Dlatego zachęcam was do poznania nowego kosmetyku, który pomoże wam lepiej zadbać o piersi tak żeby były jędrne, mięsiste, nieopadające no i żeby nigdy nie pojawiły się na nich rozstępy!
Moja koleżanka stosowała to serum i jest mega zadowolona! Twierdzi, że bez tego serum już sobie nie wyobraża życia, więc i ja kupiłam i potwierdzam - niezłe jest :)

A oto serum - TA DAAAM! :)

http://naturica.pl/p/41/701/odzywcze-serum-do-biustu-bingospa-kosmetyki-do-ciala.html

Dlaczego warto spróbować serum do biustu?

Przyznam się, że zanim kupię jakiś kosmetyk dokładnie czytam jego skład. I tym razem też tak było. Bardzo dokładnie prześwietliłam skład serum do biustu i podoba mi się to co tam wyczytałam. Serum w składzie ma:

Olej ryżowy - działa nawilżająco, powstrzymuje procesy starzenia, przyspiesza powstawanie nowych komórek,
Olej ze słodkich migdałów - działa łagodząco, odżywczo, pielęgnująco, zmiękcza naskórek, natłuszcza i nawilża,
Olej z orzechów laskowych – działa odżywczo i tonizująco,
Centella Asiatica – pobudza fibroblasty do syntezy kolagenu, zwiększając elastyczność włókien tkanki łącznej. Przyśpiesza metabolizm komórkowy w skórze, wzmacnia naczynia krwionośne i poprawia mikrokrążenie,
Algi Laminaria – wzmacniają strukturę skóry, zawierają  witaminy, sole mineralne, antyoksydanty i aminokwasy, poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.

No i jak wam się podoba ten unikalny skład?
Jak dla mnie bomba!
Ile trzeba czekać na efekty?
Wszystko zależy od skóry i od waszego zaangażowania, bo pamiętajmy, że nie samym serum człowiek żyje! Aby mieć piękną skórę, bez rozstępów, bez zmarszczek i móc się chwalić dekoltem nawet w średnim wieku radzę nie zapominać o diecie, wyeliminować z codziennego jadłospisu cukier, wykazywać choćby minimalną aktywność fizyczną, by dotleniać komórki, masować skórę pobudzając w ten sposób jej krążenie... To wszystko ma wpływ! Także dbajcie o siebie dziewczyny :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka