3 moje produkty na odchudzanie i rozstępy

Witam wszystkich!
Moi stali czytelnicy na pewno już wiedzą, że jakiś czas temu zostałam nominowana do zabawy, w której należy podać swoje trzy ulubione i najbardziej skuteczne produkty na odchudzanie. Cała zabawa rozpoczęła się na blogu DIETY I ICH SEKRETY i przyznam, że nawet mi się spodobało! Chociaż nie przepadam za łańcuszkami, ten uważam, że jest wyjątkowy, bo daje nam wiedzę! Dobrze jest poczytać opinii innych blogerek i poznać ich sposoby na odchudzanie :)

No dobra, to przechodzę do konkretów i podaje wam teraz moje trzy produkty, dzięki którym uważam, że można sporo schudnąć, a przy tym oczywiście pozbyć się rozstępów! :D

1. KOLAGEN SILVER
2. ALGI
3. PEELING





Kolagen Silver to mój ulubiony kosmetyk, nie tylko na odchudzanie ale i przede wszystkim na poprawę kondycji naszej skóry na całym ciele. Uwielbiam go, bo jest najlepszy w pielęgnacji skóry! Jeśli się odchudzamy, to jasne, że będziemy tracić kilogramy, ale nie skórę! Nasza skóra, która do tej pory była rozciągnięta będzie musiała się jakoś skurczyć - niestety sama tego nie zrobi. Pomogą nam w tym kosmetyki, ale nie byle jakie! ja polecam ten Kolagen Silver bo:
* świetnie się rozprowadza
* pomaga skórze odzyskać blask, elastyczność
* likwiduje rozstępy
* rewitalizuje skórę
* dodaje nam uroku, a odejmuje lat ;)
* odbudowuje włókna kolagenowe - to bardzo ważne szczególnie podczas odchudzania, by skóra nie straciła elastyczności!

Kolagen może nie należy do najtańszych kosmetyków, ale jedno opakowanie jest tak wydajne, że wystarcza na 3 miesiące czyli to tak jakbyśmy kupowały co miesiąc kosmetyk wart 50 zł, ale czy za 50 zł. znajdziecie coś równie dobrego? Szczerze wątpię!



ALGI



Dlaczego lubię algi? Bo algi regulują wagę! Wiedzieliście o tym? :)

Zawierają wiele cennych składników, których nie znajdziecie w tak dobrym zestawieniu jak w tych niepozornych, śliskich liściach ;)

Algi zawierają:

białko
jod, potas, żelazo, wapń
witaminy: C, K, E


Algi regulują przemianę materii i bardzo pomagają w odchudzaniu, bo zmniejszają apetyt, pomagają ustabilizować poziom cukru we krwi, likwidują cellulit, rozstępy. Tak więc jak widzicie warto je włączyć do codziennej diety jeśli chcemy stracić na wadze. Algi można stosować w postaci tabletek, suplementów diety, można stosować kosmetyki z algami, albo po prostu uwielbiać sushi tak jak ja! :)

Powiem wam w tajemnicy, że sushi oprócz tego, że zawiera algi, to także owoce morza, które w połączeniu działają niesamowicie na zmysły. Także wzrost libido i kosmiczne doznania podczas łóżkowych igraszek - gwarantowane! ;)



Dlaczego peeling jest tak ważny w odchudzaniu? Uważam, że odchudzanie to nie tylko dieta, głodzenie się, ale także ćwiczenia i zabiegi pielęgnujące całe nasze ciało. Peeling lubię sobie robić pod prysznicem, bo mnie relaksuje, zmywa ze mnie zmęczenie i złuszcza naskórek. Poza tym peeling jest polecany osobom, które chcą się pozbyć cellulitu i rozstępów. Dzięki peelingowi robimy swojej skórze masaż, a więc tak zupełnie przy okazji rozbijamy komórki tłuszczowe, które znajdują się pod skórą ;)
Polecam każdego rodzaju peeling, ważne byśmy go robili regularnie. Ja najbardziej lubię z kawy, z orzechów lub ten:
http://naturica.pl/algi-do-peelingu



Ten fajny jest choćby dlatego, że zawiera algi, a dlaczego algi przydają się w odchudzaniu już pisałam wam wyżej :)

No i jak wam się podobają moje produkty na odchudzanie? :)


A do zabawy zapraszam każdego kto ma na to ochotę :D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka