Oliwka na rozstępy! - Kolejne brednie!

Hej dziewczyny. Nie mam dziś jakoś humoru na zgłębianie tajemnic rozstępów. Pogoda słaba, zimno, wieje, ogólnie czuję, że chyba jednak nadchodzi kolejna fala zimy! Aaaaa! Jak ja nienawidzę zimy! Jestem zdecydowanie ciepłolubnym zwierzęciem, a zimą najchętniej zakopałabym się w piernaty i tak przespała wszystkie te mrozy, wiatry, zamiecie śnieżne. Też tak macie?
Jak dla mnie zima mogłaby nie istnieć, albo przynajmniej być łagodna :)
No cóż niektórych zimno motywuje innych demotywuje, mnie zdecydowanie to drugie :)
Chociaż jakby się przyjrzeć zimie pod kątem rozstępów... to właściwie jest doskonały czas na popracowanie nad sobą i naszym ciałem. Zgodzicie się ze mną? Zimą przecież musimy się grubo ubierać, a więc nie eksponujemy ciała. W zimie można ćwiczyć - żeby się rozgrzać, a ćwiczenia poprawiają sylwetkę, to kolejny plus dla nas, walczmy więc ćwiczeniami z rozstępami!
Poza tym, nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam masaże, a jeszcze lepiej jakby to ktoś mi takie masaże "fundował". Dlatego zachęcam mojego męża do jak najczęstszych masaży... szczególnie wieczornych, hehe ;)
A nie wiem czy wiecie, że masaż plus sex - to najlepsze ćwiczenia przeciwko rozstępom ;)
No chyba, że u was się to kończy tak:



Faceci, nie bądźcie tacy! Pomóżcie nam walczyć z rozstępami, a nie po jednym numerku fik na boczek! ;)

Skoro już jesteśmy w temacie rozstępów i masażu, to muszę wam powiedzieć, że ostatnio zauważyłam poruszenie w tym temacie na innych blogach urodowych. Ja nie wiem jakaś akcja WIELKIE PORUSZENIE, łańcuszek, czy co?
I nie byłoby w tym nic dziwnego, bo kobiety przecież całe życie się odchudzają, całe życie walczą z rozstępami, cellulitem itd.. ale to co ostatnio czytam na forach a zdarza się że i  blogach doprowadza mnie wręcz do szału. BREDNIE, BAJKOPISARSTWO i TOTALNE BZDURY!
Nie wiem kto na to wpadł! Kto wymyślił i puścił w świat ta paskudną plotkę o oliwce, która to ponoć jest najlepsza w walce z rozstępami?! To chyba jakiś tani chwyt marketingowy, ale naprawdę tak tani, że tylko największe naiwniaki w to uwierzą!
Wy też wierzycie w to, że oliwka dla dzieci jest najlepszym specyfikiem na rozstępy, Drogie Czytelniczki?
No bo jeśli tak, to załamuje ręce! ;)


Rozstępy powstają w miejscach gdzie skóra rozciąga się u kurczy w krótkim czasie, jeśli nasza skóra jest mało elastyczna, to przy dużych wahaniach wagi jesteśmy narażone na rozstępy – to fakt. Kolejnym faktem jest, że tylko dobrze nawilżona od wewnątrz i od zewnątrz skóra ma szansę uniknąć rozstępów podczas jej rozciągania. Dobrze, by skóra była często pieszczona poprzez masaże, dobrze by była nawilżana i odpowiednio traktowana, zgodzę się również z tym, że w takich sytuacjach oliwka może być pomocna…

ALE…

Żeby zaraz stawiać ją na piedestale – jako najlepszy kosmetyk na rozstępy?! Z tym nie zgodzę się nigdy, bo to wierutna bzdura! A jeśli mi nie wierzycie, to wywalcie wszystkie swoje kosmetyki i zastąpcie ją oliwką!
Cholera to krzywdzące, naprawdę znam tyle fajnych kosmetyków, które mogłabym wam polecić, ale jak czytam tego typu  brednie w Internecie to mi się zaciska gardło. 
No dobra, wywaliłam co miałam wywalić. Chyba dość nerwów, bo mi się rozstępy porobią, a tyle czasu z nimi walczyłam, że szkoda mi tych efektów! ;)
Trzymajcie się dziewczyny i nie czytajcie forów ani blogów nastolatek, co one mogą wiedzieć o rozstępach skoro wierzą, że podkradając bobasowi oliwkę nagle się ich pozbędą! ;)

I na koniec jeszcze jedno - pokażcie mi czy którykolwiek producent oliwek zaleca oliwkę do nawilżania skóry dziecka jako skuteczny preparat na rozstępy? 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka