Sposoby na rozstępy, które mogą ci zaszkodzić!

Gdzie szukacie informacji na temat różnych metod walki z rozstępami?

Założę się, że większość z Was na pewno pierwsze co robi to szuka info w internecie.
Buszujecie po forach internetowych, czytacie komentarze na stronach, szukacie "ratunku" na Facebookowych grupach, nieprawdaż? :)

Tylko czy oby na pewno chcecie "słuchać" rad anonimów? Czy macie na tyle zaufanie do ludzi, że wierzycie w to, że te komentarze nie są zwykłymi reklamami producentów kosmetyków? Albo tzw. "fejkami" znudzonych troli internetowych?

Ile razy trafiliście na strony z jakimś cudownym produktem pod którym są tysiące komentarzy, a gdy chcecie dodać swój jest to niemożliwe? Nigdy was nie zastanawiało dlaczego tak się dzieje? 

Nie zamierzam was przekonywać, że jestem wiarygodnym źródłem informacji na temat rozstępów - bo przecież też nie znamy się osobiście, ale zawsze możecie do mnie napisać, zapytać o wszystko - ja zawsze wam doradzę! Piszcie komentarze, piszcie maile - jestem dostępna zawsze i dla każdego. W swoim życiu wypróbowałam już chyba wszystkie możliwe (i niemożliwe!) metody na rozstępy i mam na ten temat naprawdę ogromną wiedzę :)

Jeśli coś jest fajne i działa, na pewno o tym napiszę. Jeśli coś nie działa i szkoda kasy, czasu... też o tym przeczytacie na tym blogu - zachęcam do archiwum.

A tymczasem...

Sposoby na rozstępy, które mogą ci zaszkodzić!




Wiecie co skłoniło mnie do napisania tego artykułu? To co przeczytałam ostatnio na jednym forum. Dziewczyna zapytała oto jak może się pozbyć świeżych rozstępów, a jedna z życzliwych osób z forum  doradziła, by robić okłady z octu!! Włos mi się na skórze zjeżył! Błagam nie wierzcie w takie absurdalne sposoby! Ocet na pewno nie pomoże na rozstępy, a gdy będzie długo na skórze, to może nawet poparzyć - przecież to kwas!

Spirytus

Kolejny genialny pomysł! Czy smarowanie skóry spirytusem usunie rozstępy? Oczywiście, że nie! Nie wiem kto to wymyślił, ale skóra na której powstały rozstępy zdecydowanie bardziej potrzebuje KOLAGENU niż spirytusu czy octu.

Mleko

Jedna z rad jakie przeczytałam na temat usuwania rozstępów brzmiała: "kąp się w mleku". A co Ty Kleopatra jesteś? ;) osoba, która udziela takie rady na pewno czytała gdzieś kiedyś o kwasach AHA, ale chyba nie do końca zrozumiała. Kwasy AHA na rozstępy jak najbardziej (kwas mlekowy), ale na pewno nie kąpiel w mleku. Szkoda kasy i szkoda mleka! Lepiej dodać go do kawy albo zrobić z niego budyń :)

Gorąca kąpiel

Gorące kąpiele również nie są wskazane przy rozstępach. I choćbyś nie wiem co dodawała do wody to i tak taka kąpiel w niczym Ci nie pomoże. Gorąca kąpiel może co najwyżej poparzyć ci skórę, sprawić że popękają ci naczynka, a poza tym nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale gorąca kąpiel może wywoływać cellulit. 

! Bardzo ważne! 
Jeśli jesteś w ciąży, ani mi się waż brać gorącą kąpiel! To może zaszkodzić tobie i dziecku! Gorąca woda wywołuje skurcze i może doprowadzić do przedwczesnego porodu.

Oliwka

Chyba największy MIT antyROZSTĘPOWY. Żadna oliwka nie usunie rozstępów. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

To i tak zapewne nie wszystkie "cudowne rady" z internetów ;)

Nie jestem Czakiem Norisem i nie przeczytałam całego internetu, hehe.

Także bądźcie czujne i sprawdzajcie kto radzi i co radzi.

A jeśli lubicie mojego bloga i macie do mnie zaufanie to czytajcie moje rady na rozstępy! Będziesz miała pewność, że nie zaszkodzisz swojemu zdrowiu i będziesz pod właściwą opieką :)

1 komentarz :

  1. hmmm rada ode mnie: stosuj na przemian olejku mamas i kremu. to mega nawilzy skore i uelastyczni. Sama tak rbiłam i akurat na mnie zadziałało :)

    OdpowiedzUsuń

Jak pokonac rozstepy? © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka